5.4.11.

Prolećno jutro

            Bila je budna od trenutka kada je on „pažljivo“ ustao iz kreveta, ali se pretvarala da spava. Ležala je i puštala da je meka svetlost miluje po licu. Lepo je spavala. Odmorila se. Jednostavno, probudila se lepo raspoložena i znala je da će joj dan biti divan.
Čula je dok se tuširao, i kako šljapka bosim stopalima prvo po kupatilskim, a zatim i kuhinjskim pločicama. Rekla mu je nebrojeno puta da koristi papuče. Čak mu je i poklonila jedan par, ispostavilo se uzalud. Služile su kao terarijum za pauke.
U kuhinji, posuđe je zveckalo. O, izgleda da ću dobiti kaficu u krevet, a nadam se i doručak. Baš sam gladna. Mada, morala bih da povedem računa o liniji. Ma, neću ni doručkovati. Ili ću uzeti samo malo, ali onda danas neću jesti ništa slatko. Eventualno, jednu krofnu sa filom od višanja. Ne! Neću biti proždrljivica. Pola krofne za ručak, a pola za večeru.
Ušao je u sobu. Osetila je da je spustio poslužavnik pored kreveta. Uuuuu, njamnjam. Nešto lepo miriše, nešto lepo miriše. Ali! Ješću samo malo. Nageo se nad nju i nežno je poljubio u vrh nosa.
„Hajde mišice, vreme je za buđenje.“ Osmehnula se, podvukla ruke pod jastuk i protegla se poput mačke, još uvek žmureći. Potom je spustila ruke oko njegovog vrata. Otvorila je oči i zagledala se u njegove. Videla je svoj odraz. Kako sam raščupana. Krajnje je vreme da odem do frizerke. Potom je zevnula njemu u lice, šireći usta kao da će ga pojesti. On se nasmejao na to, a ona se zakikotala. „Prelepa si, znaš?“, prošaputao je.
„Znam. A sada će da padne jedno prašenje nečijeg dupenceta!“ Iznenađujuće snažno, povukla ga je ka sebi. Pao je na nju, a ona se brzo iskobeljala, i počela da ga umotava u jorgan i posteljinu. Sela mu je na grudi i pobedonosno objavila: „Neko će biti golican dok se ne upiškiiiiiiii!“
„Ti... Mala, podla...“
„Pazi šta ćeš reći.“, upozorila ga je šaljivo pretećim glasom, a onda mu se isplazila.
„Vidi“, pokazao je glavom u pravcu komode pored kreveta, „napravio sam ti omiljeni doručak, a ti me mi ovako uzvraćaš.“
Okrenula se da pogleda, a on je iskoristo trenutak kada je promenila centar ravnoteže i zbacio je sa sebe. Hitro se osovio na noge i bacio posteljinu na pod.
„E, sada da vidimo...“, pogledao je u nju kako leži sklupčana na krevetu, i pomislio da ju je udario u procesu oslobađanja. Spustio se do nje da vidi kako je, a ona ga je zaskočila po drugi put tog jutra. Nežno je obavila ruke oko njegovog vrata i rekla: „Mnogo si ti naivan.“ Privukla ga je sebi i počeli su da se ljube.
Nežno, tanano. Potom ga je ugrizla za usnu i promenila tempo. Vazduh je postajao gušći, teže se udisao. Vrtelo joj se u glavi. Osetila je kako zavlači ruku pod njenu majicu. Nije bila raspoložena za tako nešto. Odgurnula ga je od sebe. „Hajde, ti na razgibavanje, a ja ću da klopam. Ohladiće se doručak koji si tako ’nečujno’ spremao.“
„Tiiii... mala, podla... Mrzim te, znaš?!“
Samo mu se isplazila.
Prstićem je kupila zadnje mrvice hrane. „Mogli smo večeras ponovo u onaj klub od sinoć?“, mazno upita.
Možda će on ponovo biti tamo. Možda će me opet gledati onako. Šta mi je, zašto razmišljam o čoveku koji me je gledao ne duže od dve sekunde? Koji pri tome i nije nešto lep. Ali kako me je gledao... naježile su mi se dlake na vratu. A naježile bi mi se i neke druge, samo da ih ne depiliram. Ahahahahha.... baš sam prosta. Ufff..., evo ga opet onaj osećaj od sinoć.
„Bilo mi je baš lepo sa tvojim prijateljima.“, nastavila je. A-ha... Baš jeste. Smarači jedni. Ali, bilo mi je lepo dok me je ON gledao. Baš me zanima kako se ljubi. Ili, kako bi bilo da prođe rukom kroz moju kosu (definitivno moram otići kod frizera danas) i da je niz nju spusti na leđa, pa niže... Da me stegne u zagrljaj...
Protrljala je nogu o nogu. Osetila je da je porumenela. „Jesi li završio sa vežbanjem?“, upitala je i pogledala ga OnAkO. „Sada jesam.“, osmeh mu je ozario lice.
Željno se bacio na nju.
Kasnije, dok se ona tušrala, on je uzeo svoj mobilni. Ukucao je šifru za otključavanje telefona, a potom počeo da piše novu poruku. Pisalo je samo: Večeras se nećemo videti. Uneo je broj devojke, koji nije bio u imeniku. Sačekao je da poruka bude isporučena, a potom je obrisao sent items i delivery reports

5 коментара: